Już za niecałe dwa tygodnie, dwa patrole z naszej drużyny wezmą udział w kolejnej odsłonie wydarzenia o nazwie Rajd Nocny „Łapmy Duchy”. Mimo, że do imprezy zostało jeszcze trochę czasu, organizatorzy postanowili przesłać nam ważnego maila. Oto jego teść:
„Czuwaj!
Jeśli otrzymaliście tę wiadomość, to znak, że udało Wam się pokonać wszystkie trudności związane ze zgłoszeniem na trasę krótką XXVIII edycji Rajdu Nocnego „Łapmy Duchy”. Teraz pora na najprzyjemniejszą część, ale zanim ruszycie na szlak przygotowaliśmy dla Was zbiór zasad organizacyjnych.
Start trasy krótkiej – miejsce: Hutki-Kanki – Plac Zabaw (50°24’26.4″N 19°29’34.1″E)
Harmonogram: 16.00 – 16.30 – Czas trwania rejestracji
16.30 – 16.45 – Oficjalne rozpoczęcie wydarzenia
16.45 – 18.00 – Rozpoczynanie trasy przez patrole
Kolejność startów:
1A – 16.45 – 69 HDT vol. 1
1B – 16.50 – 69 HDT vol. 2
Meta wydarzenia – miejsce: Szkoła Podstawowa nr 9 w Zawierciu (50°29’33.2″N 19°26’27.4″E)
Na mecie wydarzenia wszystkie patrole mają możliwość otrzymania ciepłego posiłku oraz gorącej herbaty. Grupy, które zgłosiły nocleg na terenie szkoły otrzymają wydzieloną strefę (4m² x liczba członków patrolu).
Ogłoszenie wyników oraz rozdanie nagród: W tym roku, z powodu zagrożenia COVID-19, na mecie wydarzenia nie odbędzie się uroczyste ogłoszenie wyników! Zwycięskie patrole zostaną opublikowane za pośrednictwem fanpage’a Rajd Nocny „Łapmy Duchy” o godzinie 11.00 dnia 11 października, a nagrody będą możliwe do odebrania od poniedziałku (12 października) w biurze Hufca Ziemi Zawierciańskiej (42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 1) w godzinach pracy biura. W przypadku patroli spoza powiatu zawierciańskiego będzie możliwość wysyłki na umówiony adres.”